W Zet-Toy zależy nam, aby zakupy były przyjemne i bezproblemowe. Jeśli produkt nie spełnił oczekiwań lub pojawił się problem — przeczytaj poniższe zasady i skontaktuj się z nami. Staramy się odpowiadać szybko i konkretnie.

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Każdy klient ma prawo zwrócić produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od jego otrzymania — bez podawania przyczyny.
Aby to zrobić:

  1. Spakuj zwracane produkty.
    Pamiętaj, żeby dobrze je zabezpieczyć — muszą dojechać do nas w całości.
  2. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu.
    Jeśli nie masz dostępu do drukarki, formularz możesz napisać ręcznie.
  3. Wyślij paczkę na adres:

ZBIGNIEW WŁODARCZYK PPHU „ZET-SYSTEM”
Osiedle Powstańców Warszawy 7/23
61-656 Poznań

Koszty odesłania towaru ponosi klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Po otrzymaniu zwrotu:

  • Zwracamy pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych.
  • Pieniądze są zwracane tą samą metodą, którą dokonano płatności (chyba że uzgodniono inaczej).
  • Zwracamy również koszt najtańszej dostępnej opcji dostawy oferowanej w sklepie.

Produkt nie może nosić śladów użytkowania (innych niż wynikających z normalnego obejrzenia przedmiotu). Za ewentualne zmniejszenie jego wartości odpowiada kupujący.

REKLAMACJE

Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem — przysługuje prawo do reklamacji.

Jak złożyć reklamację:

  1. Napisz do nas na zettoy.contact@gmail.com, opisz problem i dołącz zdjęcia.
  2. Poczekaj na odpowiedź — damy znać, jak dalej postępować (np. czy trzeba odesłać produkt).
  3. Reklamacje rozpatrujemy maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych.

W przypadku uznania reklamacji:

  • Produkt zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub nastąpi zwrot pieniędzy — w zależności od sytuacji.

W razie pytań — pisz śmiało na zettoy.contact@gmail.com. Jesteśmy tu, żeby pomóc!